• (iOS) DINO HUNTER: DEADLY SHORES podvádza viac kryštálov

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ DINO HUNTER: DEADLY SHORES ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ DINO HUNTER: DEADLY SHORES IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ podvádza viac kryštálov ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ DINO HUNTER: DEADLY SHORES 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    nútia vás pozerať videá bez odmeny vo svojej inej hre, táto 3 až 9 zlatých nepije nič

    Je to dobrá hra, ale problém je v tom, že keď energia skončí, nedoplní sa do hodiny, naplní sa, keď sa zvýši úroveň

    Páčilo sa mi to, až kým nezmizli všetky moje pokroky.

    DINO HUNTER: DEADLY SHORES Actie lyee

    DINO HUNTER: DEADLY SHORES Märulimängud wiba

    dobre, ale bolo by fajn, keby mohli upgradovať otočné rámy a grafiku

    Strašný dizajn úrovní.Oblasť pekelného hrebeňa má zmluvný lov, ktorý prikazuje hráčom uloviť 3 augustiniánov pomocou útočnej pušky. Nielen, že je to v podstate nemožné, keď obrovské už mŕtve telá blokujú guľky, ale množstvo striel potrebných na zabitie jedného je smiešne. Pridajte k tomu časový limit a skutočnosť, že hráči sú umiestnení tak blízko k dinosaurom, že okolo vás môže prejsť množstvo augustiniánov s polovičným zdravím a máte rozhorčenú úroveň, ktorá sa neustále objavuje, keď farmíte $.

    Prosím vás povedzte mi ako dám preč ten Timer Error. Inač super hra.

    Hra sa mi naozaj veľmi páčila. Vždy sa to snažím vidieť, keď sa energetická tyčinka dobije na maximum. Je to naozaj časovo náročné Trvá to viac ako 6 hodín nuda Ak by dobíjanie trvalo oveľa menej, asi 50%, dám 5 hviezdičiek. INAK sa mi tá hra veľmi páči. Zbrane sú presne exotické vrátane ostreľovacích pušiek. Grafika je veľmi úžasná a dinosaury vyzerajú veľmi desivo ako skutočný dinosaurus z jurského sveta. hra tiež poskytuje krátke informácie o dinosauroch

    to je také skvelé, len si želám, aby bol pokrok v hre jednoduchší bez peňažných záväzkov.

    Zábavné a skvelé dinosaury celkom dobré ovládanie a ukončenie, keď sa skoro zjedia, vyskúšate aj iné glu hry, aj keď vypnete internet, reklamy sa zastavia a hra sa môže hrať bez internetu, ak prejdete cez obrazovku načítania a ak sa vám nedoplní energia kliknite na hodiny

    Moze byt

    stiahnuť DINO HUNTER: DEADLY SHORES apk najnovšiu verziu od Glu - najrýchlejšie - zadarmo - bezpečné pre zariadenia so systémom Android. pustiť sa do

    je to dobré na telefóne, ale na počítači sa to náhodne zrúti, hľadanie je ťažké a nemôžete zastreliť cieľ, áno, je to SUCKÉ

    Hunter simulátor; 4 big Hunter; 5 Monster Fishing 2021; 6 Dino Hunter: Deadly Shores; 7 Simulátor loveckých hier; 8 Hunting Simulator 4 × 4

    Strácajte veľa času sledovaním reklám, aby ste získali zlato na kúpu zbrane, ktoré vás nútia prejsť na ďalšiu úroveň. Hra tiež musí mať povolenie na kontakty a telefón. Prečo videohra potrebuje jedno z toho?

    začni tak zle, je to dobrá hra, nejaký čas som ju nehral od roku 2012, takže už je to nejaký čas, milujem ju, je to v poriadku, hrám veľa rôznych hier, ako je táto, predtým to nie je také zlé, je to na hovno, ale nie také zlé

    Niečo je tu v tieni. Aplikácia podľa mňa kradne dáta. Prečo inak potrebuje hra prístup ku kontaktom a telefonovaniu. Vyhnite sa tomu, že môže ísť o malvér.

    Je to zábavná hra a dobrý spôsob, ako zabiť čas, ale kolá sa príliš opakujú. potrebuje viac rozmanitosti a jednoduchšie spôsoby napredovania.

    Pridajte podporu ovládača ako možnosť, pretože niektorí ľudia majú malé obrazovky a veľké prsty, okrem problémov s ovládaním, skvelá hra

    Miloval som hru, ale môžete opraviť časovač, pretože potrebujem internet, aby to fungovalo, tak to prosím opravte, vždy keď hru otvorím, zobrazí sa chyba časovača

    Fantastický hra hrám ju stále akurat neviem zabit toho blbeho t-rexa keksa

    Bolo to dobré, ale musí dať hráčovi viac, aby získal viac hviezd!

    Nedopĺňa automaticky energiu

    Cooking Party : Food Fever Arcade suf

    DINO HUNTER: DEADLY SHORES Akcijske igre nwgy

    Je dobra ale po mesiaci to sibne

    Našiel som chybu, kde sa zbavuje zlata a nedovolí vám získať zlato bez ohľadu na to, aj keď sa dostanete o úroveň vyššie a všetko moje zlato je nulové, pretože som sa prihlásil, opravte pls.

    Cooooooooool

    dobra grafika

    Túto hru hrám už 4 roky na inom zariadení. Milujem túto hru, ale problém je v tom, že energia sa nebude nabíjať v režime offline. Prosím opravte to

    Mám to na svojom I Pad a nechalo ma to hrať (som na chromebooku), ale keď som išiel hrať, požiadalo ma o povolenia na prístup ku kontaktom ECT. A nie som ochotný riskovať odhalenie súkromných INFO. Preto dávam jednu hviezdičku

    Vipne sa veľká debilina!!!!!!!!

    Neviete mi poradiť ? -.- Nejde mi stiahnuť druhá mapa ... píše mi tam ževraj internet vypadol popri tom som pripojená takže sa sťahovanie zastavuje a nabieha odznova ..... no nikdy to nenabehne do konca ...inak výborná hra :)

    je to veľmi zábavná a čas zabíjajúca hra, ale zamykanie vecí zlatom a ich sťažovanie, pokiaľ si to nekúpite, zničí polovicu zábavy, pretože bez vážneho brúsenia nemôžem získať všetky zbrane

    Dal by som 5 hviezdičiek, ale prečo som dal 4, je to kvôli energetickej tyčinke, môžete sa jej zbaviť, že je to trochu otravné, pretože hra je návyková

    Musí sa s ním ľahšie manipulovať, ako keby ste to stále hrali na PC s myšou.

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :