• (Android) Лабіринти \u0026 More генератор кодів дорогоцінних каменів

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Лабіринти \u0026 More ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Лабіринти \u0026 More IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ генератор кодів дорогоцінних каменів ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Лабіринти \u0026 More 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Настільки дрібниці, що це жахливо. Я пройшов усі класичні рівні, витративши менше хвилини навіть на найважчі. Лабіринти мають бути набагато більшими, а тупики — набагато довшими, щоб створити будь-який виклик. Також їх повинен зробити хтось, хто розбирається в лабіринтах. Ви повинні зробити ізольовані стіни, щоб користувач міг іноді робити кола замість того, щоб ітераційно стикатися з глухими кутами. Просто спочатку вивчіть теорію.

    Labirin dan Lainnya Teka-teki tno

    Це гірше, ніж fortnite, minecraft, roblox та багато іншого, але крім того, це було добре

    Для того, що я побачив за 5 хвилин, це пристойна гра в лабіринт. Чому 2 зірки? Примусове додавання майже після кожного рівня. Ні, дякую. Мені дуже сподобалися ці 5 хвилин, тому я дам вам пораду щодо платного гравця. Подаруйте нам кілька годин веселощів, дайте нам 50 безкоштовних рівнів без додатків, а потім попросіть трохи грошей за повну гру. Так воно і має бути.

    Якось спрощено. Але хороший спосіб витратити кілька хвилин.

    Забагато реклами. Я маю на увазі серйозно, я отримав один ще до того, як почав грати, і 5 рівнів я більше не можу виносити.

    Гра скучна але я люблю лабіринти.

    Labirin dan Lainnya Teka-teki tno

    Гра хороша, але після проходження кожного рівня з’являється реклама, що дуже дратує, тому дає 2 зірки лише за цю дратівливу рекламу!

    Геймплей гарний, але занадто багато реклами, яку не можна пропустити між рівнями.

    Чесно кажучи, я не сподівався на цю гру. Я подумав, що це вбиває час на кілька днів, а потім покінчу з цим. Я насправді дуже радий, що завантажив його. Існує кілька рівнів і розділів для гри. Я навіть уже порекомендував це члену сім’ї

    Гарна гра, захоплююча, пройшла всі рівні у всіх лабіринтах. ВЕСЕЛО!! Недоліки: Ви можете отримати досягнення, лише купивши рівні розблокування, але проходження кожного рівня не вважається їх розблокуванням. Ігровий процес трохи дратує, коли він продовжується автоматично, коли є лише один шлях, я думаю, що цю поведінку слід налаштувати. Рівні не так важко пройти, на більшості рівнів правильний шлях досить зрозумілий. Я очікував довших хибних шляхів і набагато більше помилкових поворотів.

    Найгірша оптимізація, потік слід оптимізувати відповідно до руху користувача. Іноді я ходжу туди-сюди.

    Абсолютно забагато реклами.

    Найдурніше керування за всю історію: ви не можете плавно рухатися лабіринтом, вам доведеться зупинятися на кожному розі й вибрати напрямок. Руйнує хід гри

    Забагато реклами на одиницю часу!!!

    Перше, що ви бачите в грі, це повноекранна реклама. Правильно, ви дивитеся рекламу ще до того, як почали грати. Тоді лише після 2 рівнів з’явиться більше оголошень. Забагато.

    Я прохожу легко але крута рга тому я ставлю 5 зірок

    Хороша концепція, поганий контроль

    Хороша гра, але я на другому рівні, вона не відкривається

    Це дійсно весело! Я люблю це не легко не важко. додає як мінімум. Дуже хороша гра, варіанти гарні. Лабіринти не надто кричущі, що допомагає мені зосередитися на лабіринті. Понад усе мені подобається ця гра.

    Labirin dan Lainnya Teka-teki tno

    Я щойно почав грати, рівень 1. Коли я закінчую, з’являється реклама, яку я не можу закрити чи пропустити, і вона блокує наступну кнопку (посередині екрана), і навіть якщо я натисну її, а потім повернуся назад, реклама все ще там. Я не можу грати на наступний рівень. Повертаюся до початку, реклама все ще там! Я навіть не можу натиснути кнопку виходу в грі, тому що реклама блокується! І геймплей, рух не плавний (нам потрібно провести пальцем). Idk, але я негайно видаляю це.

    Не цікаве

    Супер


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :