• (Android/iOS) KingGodCastle øgningsnøgler for snydekode

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ KingGodCastle ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ KingGodCastle IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ øgningsnøgler for snydekode ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ KingGodCastle 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Dette spil er en perle!! Sååå...jeg giver 5 stjerner, med et forbehold. Jeg startede på en gæstekonto for at prøve det. Fandt ud af butikken, tilkaldte en rulle, fik en ny karakter... Yemo eller noget, folk siger, er fantastisk. Slettede konto, hvilket i øvrigt er nemt, og startede en "main" under mit brugernavn og sådan. Jeg har slået 5 etaper, trukket alle de givne ruller, købt den store guldrulle (i spilvaluta, hvilket er fedt)....ALDRIG EN GANG...trukket en ny karakter...det er som om, jeg bliver straffet !

    Jeg elsker virkelig dette spil, desværre, hver gang efter spillet var ved at slutte, kom det altid "genopretter forbindelse til serveren" Jeg gjorde alt hvad jeg kunne for at slippe af med de klare data, afinstallere og installere spillet, men det ændrede sig ikke. Jeg fik nej andet valg end at tvinge til at afslutte spillet og spille det igen. Ret venligst serven og svar på feedback fra andre spillere for at hjælpe dit spil til at blive bedre

    Gr8-spil, i starten er det virkelig svært at komme videre som F2P, men når du først har opgraderet dig selv karakterer, er det nemt at få guld og opgradering af relikvier, og det er også nemmere at få nyt en gang i en daglig butik end indkaldelse (på grund af det gratis battlepass, du får nemme ædelstene og begivenhed).

    Det er et godt spil, og jeg kan altid lide gameplayet som dette, men jeg giver 2 stjerner, fordi servervedligeholdelse i næsten 1 dag eller mere. Jeg vil give det 5 stjerner, hvis dette spil allerede er rettet.

    At have et problem i spillet nogle gange er det svært nogle gange er det ikke også, at ædelstenen vil blive givet er så lille og også guldet. Hold nogle forbedringer, det er godt, men det fortsætter med fejl og forsinkelse, nogle gange lægger det på.

    Har spillet i næsten 2 måneder nu, og jeg må sige, at det holder. Det er et fantastisk fusionsstrategispil og er blevet mit foretrukne mobilspil. Vil anbefale at prøve.

    Jeg har allerede givet spillet 5 stjerner tidligere, men min anmeldelse forsvandt, så jeg vil droppe endnu en 5-stjernet anmeldelse, fordi spillet simpelthen er så godt lavet. Det mest strategiorienterede telefonspil, jeg har spillet til dato, og som ikke dræber din oplevelse med annoncer eller andet. Der er et betalingsaspekt, men det vil ikke give dig nogen fordel i forhold til andre under gameplayet udover at opgradere heltene hurtigere, hvilket ikke påvirker andet end PvP, som du ikke spiller, medmindre du alligevel er en veteran.

    Godt spil, men chancerne for at erhverve en ny helt er meget små. Jeg samlede 320 diamanter til fire lige forsøg for måske at erhverve en ny helt. Resultat. Ingen ny helt erhvervet. Det blev et kedeligt spil. Spillet indlæses ikke. Sidder fast på startsiden.

    Fedt spil, men jeg kan linke min google-konto siger udviklerfejl

    Spillet bliver ved med at gå ned. Har altid problemer med cserconnection. Spillet er faktisk godt. Men med dette spørgsmål. Et godt spil er et uspilleligt spil.

    Rigtig sjovt lidt, men det bliver relativt kedeligt, rigtig hurtigt, jeg har spillet i 2 uger, men har stadig kun startbesætningen af karakterer

    Dette spil er faktisk et fantastisk spil, men efter opdateringen blev det på en eller anden måde altid fast på en side, og jeg er nødt til at genindlæse mange gange

    Meget sjovt, virkelig sjovt, let i starten, men senere vil du blive hængende, fordi dine champs ikke er højt nok. Men igen, et af de mest spilbare og vanedannende spil, der findes.

    Spillet bliver hængende ved at kommunikere med serveren, når jeg afslutter løbet. Genstartede spillet flere gange, men det er stadig det samme. Jeg tror, det ikke er et wifi-problem, fordi jeg spiller andre spil, der kræver konstant forbindelse (moba og battle royale), og jeg har ingen problemer med dem. Jeg kan lide dem, spil har bare brug for hjælp til at løse dette problem

    Selvom det var et fantastisk spil, var jeg nødt til at afinstallere, da hver gang jeg rydder et niveau, bliver det ved med at oprette forbindelse til servere og tager mig ikke tilbage til menuen, hvilket tvinger mig til at genstarte. Efter jeg har genstartet spillet, får det mig til at logge på igen, så jeg blev lidt træt af det, godt spil ikke desto mindre.

    Selve spillet er ret godt. Jeg havde det sjovt med at spille spillet, indtil det går ned, når jeg så annoncer. Jeg har prøvet at geninstallere, og nu kan jeg ikke engang komme forbi login-skærmen. Det går ned ved hvert forsøg. 2/5, indtil det bliver rettet

    Enkelt og smukt. Du kan få alle heltene med F2P. Udvikler bliver ved med at opdatere spillet med ny grænseflade og funktioner.

    Godt spil, men dræner batteriet. Det tog 2-3 måneder at spille alle kapitler af spillet. Forbedringen til spillet bør fokusere på opgraderingen på 锻造所

    Det er meget sjovt, men muligheden for at få den helt, du ønsker, er så lav~ gacha-spil

    Rigtig godt fusionsspil med masser af strategi bag sig; super unik, ikke for grinet, enkel og sjov

    Et fremragende og enkelt spil, der kræver lidt indsats at komme ind i, men som kan være meget komplekst, hvis det er sjovt for dig. Jeg har ikke behøvet at betale en cent, da det ikke er helt påkrævet, selv for slutspilindhold, men priserne i spilbutikken er ret rimelige, hvad angår de fleste spil.

    Fantastisk spil og meget smart designet, men for nylig har det været lidt mere buggi end normalt. I øjeblikket bliver spillet ved med at bede om en opdatering, men kan stadig ikke komme ind i spillet efter opdatering, hvilket gør det uspilleligt.

    Dette spil er faktisk ret sjovt, annoncen, jeg modtog, mens jeg spillede et andet spil, vakte min interesse, og jeg er glad for, at jeg prøvede det. Det har potentiale, det er virkelig sjovt, hvis du nyder spil i automatisk taktisk stil. Forhåbentlig vil dette spil fortsætte med at udvikle sig og skabe et navn for sig selv. "Og forhåbentlig bliver det ikke et 'mega ptw'-spil". Nyder det bestemt indtil videre.

    Bedre end de fleste spil nemt. Betal stadig for fordele, men stadig mindre irriterende end 99% af det affald, denne butik er bygget på. Godt gameplay, store sværhedsgrader og nogle rng.

    Da jeg kunne spille, var det sjovt, men når jeg nu prøver at åbne spillet, forbliver det bare frosset på indlæsningsskærmen

    Jeg kan virkelig godt lide spillet, det er meget underholdende, men det har mange fejl i det 1. det meste af tiden, når kampen slutter, satte jeg mig fast i indlæsningsskærmen, 2. når jeg logger på, står der altid, at login mislykkedes, men jeg kan rette det nemt ved bare at lukke og genåbne, men det bliver ret træls, 3.det gjorde min telefon meget varm, 4.det tog så meget af min ram

    Jeg kan godt lide dit spil, men nu sidder jeg fast i indlæsningsskærmen. Ret det venligst

    Havde servervedligeholdelse i to dage, hvilket stoppede min daglige streak. Plus jeg fik intet for ventetiden

    Fortsætter med at gå ned efter opdatering. Prøvede at afinstallere thrn geninstallere samme problem. Spørger opdateringsspil


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :